۹ نمونه کار استوری موشن اینستاگرام (مجموعه چهارم)

مجموعه استوری موشن اینستاگرام (سری چهارم) را مشاهده می کنید.

استوری موشن یکی از انواع موشن گرافیک هایی هست که با قیمت بسیار مناسب به اشخاص یا شرکت های مختلف ارائه می‌کنیم.  در این نوع از موشن گرافیک به سختی میتونیم داستان داشته باشیم، چون زمانمون محدوده. ولی میتونیم با استفاده از تصاویر متعدد، متن جذاب و انیمیت مناسب، یک استوری موشن جذاب تولید کنیم.

در ادامه ۹ تا از استوری موشن های تولید شده در مجموعه ی موشن‌فوری رو میتونید مشاهده کنید.

البته این تنها بخشی از کارهای ماست و ما تاکنون بیش از ۲۰هزار ثانیه موشن گرافیک وبالغ بر ۳۰۰ ویدئو برای برند های مختلف بزرگ(مثل سایپا و بهمن موتور و…) و کوچک(از پزشکی تا اپلیکیشن و…) تولید کردیم. اونم در سبک و سطح‌های مختلف (از طنز و داستانی گرفته تا توضیحی و رسمی) اگه دوست داشتید یه سری بزنید.

مشاهده همه‌ی نمونه کارها | مشاوره رایگان | آموزش متفاوت موشن گرافیک 

جهت اطلاع از قیمت ها میتونید از سیستم آنلاین برآورد قیمت یا صفحه تعرفه‌ی ۱۴۰۱ استفاده کنید.

.

استوری موشن های اینستاگرام (سری چهارم)
.

نمونه استوری تبریک نوروز ۱۴۰۱

استوری سطح چهارستاره برای آقای رشید برادران. در این استوری که برای تبریک سال نو تولید شده بود، از لایه های سه بعدی و کمرا استفاده کردیم. بدون گوینده است ولی حال و هوای خوبی داره.

.

.

استوری اینستاگرام کاشت مو

استوری موشن سطح سه ستاره برای پیج “مشاور مو” که در کار کاشت مو و مواردی از این قبیل بودند. در این کار صحنه های متعدد و حرکات محدود کاراکتر رو داریم و نریشن توسط گویندگان خودمون ضبط شده. ۵ صحنه اصلی داره و زمانش ۱۵ ثانیه است.

.

استوری لوازم یدکی خودرو

استوری برای برند “رویین قطره پارس” که در کار فروش لوازم یدکی خودرو بودند. زمان کلی این استوری موشن ۳۰ ثانیه بود و درآن تلاش کردیم از پالت رنگی زرد و مشکی و سفید استفاده کنیم. ریتم کلی کار تنده و نریشن توسط گویندگان خودمون ضبط شده. اینکار حدود ۸ صحنه اصلی داره.

.

موشن استوری خرید بلیط

این کار سطح دوستاره، برای تبلیغ خرید بلیط جام جهانی از سایت “بیلیت مستر”، در این کار تلاش کردیم در مدت کوتاه و محدودیت بودجه، یه کار نسبتا جذابی در بیاریم. حس و حال گویندگی مهم بود که توسط یکی از گویندگان ما انجام شد. اینکار حدود ۳۰ ثانیه است .

.

استوری موشن برای ترید ارز های دیجیتال

استوری موشن آموزشی پرایس اکشن در زمینه ارزهای دیجیتال رو مشاهده میکنید. سطح دو ستاره هست. نریشن توسط گویندگان خودمون ضبط شده.

.

استوری تبلیغاتی تناسب اندام و لاغری

صدای این کار توسط خود مشتری ضبط شده. سطح دو ستاره هست. تولید شده برای کلینیک رادیکال. اینکار نیز حدود ۵ صحنه اصلی داره. یک مستطیل رنگی در طول استوری قرار دادیم که محل منشن شدن پیج هست.

.

استوری فروش لوازم قنادی

استوری موشن تبلیغ لوازم قنادی برند “فندق” رو مشاهده میفرمایید. سطح دو ستاره است. نریشن توسط یکی از گویندگان خانم ما ضبط شده است.

.

استوری معرفی همایش دیجیتال مارکتینگ

این کار سطح یک ستاره است و حدود ۴۰ ثانیه زمان دارد. هرچند سطح کار پایین بود ولی تلاش کردیم کیفیت مناسب و ریتم خوبی داشته باشد. اینکار برای دانشگاه گلرنگ و بیلیت‌مستر هست و برای تبلیغ رویداد cta 2022 هست. نریشن اینکار نیز توسط گویندگان خودمون ضبط شده.

.

استوری قرعه کشی فروشگاه زنجیره ای

استوری قرعه کشی و مسابقه ی حیات مارکت که سطح ۳ ستاره هست. این کار مبتنی بر ریتم بسیار تند و نوشتار طراحی و تولید شده است و نریشن توسط یکی از گویندگان خانم ما ضبط شده است.

.

در عمده ی تولیدات ما، همه مراحل تولید گام به گام به کارفرماچک میشه. ما ابتدا براساس خواسته و اطلاعات دریافتی، یک متن اولیه تنظیم میکنیم. بعدش اونو با کارفرما چکش کاری و نهایی میکنیم. سپس کارفرما یکی از گویندگان ما رو انتخاب میکنه و متن تنظیم شده توسط همان گوینده ضبط میشه. در ادامه بستگی به سطح کار (یک تا شش ستاره) ممکنه تصاویر یا استوری بردی از کار ارسال بشه تا کارفرما روی تصاویر هم اشراف داشته باشه. بعدش هم کار انیمیت و در صورت تایید نسخه اولیه صداگذاری میشه و تمام.

راستی! خیلی از این استوری های در پیج اینستاگرام ما (هایلایت “استوری اینستا”) منتشر شده. اگر خواستید میتونید اونجا هم ببینید.

مشاوره و سفارش موشن گرافیک چگونه است؟

برای مشاوره فقط کافیه از فرم زیر استفاده کنید تا با شما تماس بگیریم. همچنین درصورت تمایل میتونی شما با ما تماس بگیرید: ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷،۵۹ :

    , , ,

    دیدگاه‌ها

    ۲ دیدگاه‌ها

    • سلام خسته نباشید. من اگه یه کار مرتبط با مالیات بخوام شما انجام میدید؟ احیانا قبلا شما نمونه استوری موشن تبلیغاتی برای سایت آموزش مالیات هم داشتید؟

      • سلام. سلامت باشید.
        ما قبلا برای دفتر مشاوراتی کار درست کردیم. از اینجا میتونید مشاهده کنید. در هر صورت پیشنهاد میکنم جهت بررسی بیشتر تماس بگیرید. چون ما تا الان بیشتر از صدتا کار برای موضوعات مختلف تولید کردیم و احتمالا برخیش مناسب شما باشند. موفق باشید.

    مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان

    مشاوره رایگان و سفارش موشن گرافیک

    برای مشاوره رایگان موشن گرافیک کلیک کنید.

    آموزش موشن گرافیک

    آموزش موشن گرافیک در 4 هفته
    Call Now Buttonمشاوره رایگان: ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷۵۹