سفارش لوگوموشن قیمت

سفارش لوگوموشن در مدل ها و قیمت های مختلف

یکی از مزیت های موشن فوری تنوع تولیدات اونه! شما میتونید متناسب با محدودیت بودجه، کیفیت، زمان مورد انتظارتون سفارش بدید. در این صفحه، سیستم برآورد آنلاین قیمت لوگو موشن رو مشاهده میکنید. در صورت تمایل اطلاعات تماس خودتون رو ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم. عمده روند کار و سفارشات گروه موشن فوری به صورت دورکاری انجام میشه و نیازی نیست شما ساکن تهران باشید. همچنین شما میتونید برای سفارش موشن گرافیک فوری در هر زمانی برای ارتباط، مشاوره رایگان و سفارش‌ از طریق تلگرام، واتساپ با شماره ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷،۵۹ تماس بگیرید.

برآورد آنلاین قیمت لوگوموشن ۱۴۰۲

اگه این سیستم شما رو کلافه و سردرگم میکنه، به صفحه تعرفه های ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

قیمت مطرح شده حداقل قیمت و به صورت تقریبی می باشد. برای مشاوره دقیقتر اطلاعات تماس خود را وارد بفرمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت حداقل: تومان

    نکاتی درباره سفارش لوگوموشن موشن‌فوری:

    • منظور از لوگو موشن، ویدئوی کوتاهی هست که در آن لوگوی شما به شکل متحرک و جذاب به نمایش در آمده و شما میتوانید از این ویدئو، در ابتدا یا انتهای همه فیلم های تبلیغاتی شرکتتون استفاده کنید.
    • لوگوموشن قالب آماده و ارزانتر، مطابق قالب‌های آماده و موجود تولید میشوند.
    • سفارش لوگوموشن ویژه، به صورت اختصاصی و متناسب با استایل لوگو یا محتوای برند شما تولید میشوند.
    نمونه سفارش لوگوموشن جی پی کامپوزیت
    نمونه سفارش لوگوموشن جی پی کامپوزیت

    نکاتی درباره تولید، زمان تحویل، نحوه پرداخت و اصلاحات سفارش لوگوموشن :

    • زمان انجام کار از زمان ثبت نهایی پروژه برآورد خواهد شد. ممکن است در برخی موارد، اثر زودتر یا در صورت توافق با کارفرما اثری دیرتر ولی در زمان توافق شده، تقدیم شود.
    • قیمت‌ لوگوموشن های مطرح شده، به‌صورت تقریبی و حداقلی هستند.
    • کل فرآیند تولید سفارش لوگوموشن تحت نظر کارفرما انجام می‌شود و پیشروی پروژه منوط به تائید گام‌به‌گام مراحل تولید (ایده، نسخه اولیه بدون جزییات، نسخه با جزییات و نسخه صداگذاری شده) خواهد بود. شایان‌ذکر است که تحویل در زمان مقرر بستگی به همراهی کارفرما در پاسخ‌دهی سریع و مناسب دارد.  مسئولیت تأخیرهای صورت گرفته از سوی کارفرما با خود او خواهد بود.
    • فرآیند پرداخت پس از توافق اولیه، برای ارقام بالاتر از ۵۰۰ تومان به‌صورت دو مرحله‌ای خواهد بود: ۵۰ درصد در ابتدای کار، ۵۰ درصد پس از تائید نسخه‌ی نهایی توسط کارفرما.
    • توجه داشته باشید که اصلاحات درخواستی، درصورتی‌که پس از مرحله‌ی خودش یا تائید کارفرما باشند، شامل هزینه بیشتر می‌شوند. ( به‌عنوان‌مثال اگر پس از تائید نسخه اولیه، درخواستی مبنی بر تغییر کل ایده داشته باشید، هزینه بیشتری دریافت می‌شود)
    • در قیمت مطروحه قیمت موسیقی اختصاصی لحاظ نشده است. درصورتی‌که تمایل به ساخت موسیقی اختصاصی داشته باشید باید برآورد قیمت مجزایی انجام و تقدیم شود.

    جدیدترین نمونه کارهای سفارش لوگوموشن رو میتونید در پیج اینستاگراممون ببینید.

    Call Now Buttonمشاوره رایگان: ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷۵۹