قیمت موشن گرافیک و سفارش

سفارش موشن گرافیک متناسب با بودجه و زمان شما

یکی از مزیت های موشن فوری تنوع تولیدات اونه! شما میتونید متناسب با محدودیت بودجه، کیفیت، زمان مورد انتظارتون برای سفارش موشن گرافیک اقدام کنید. در این صفحه، سیستم برآورد آنلاین قیمت موشن گرافیک قرار داره و شما میتونید قیمت هرنوع موشن گرافیک یا انیمیشن تبلیغاتی رو برآورد کنید. راستی در صورت تمایل اطلاعات تماس خودتون رو ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم. عمده روند کار و سفارشات موشن گرافیک ما به صورت مجازی انجام میشه و نیازی نیست شما ساکن تهران باشید. همچنین شما میتونید برای سفارش موشن گرافیک فوری در هر زمانی برای ارتباط، مشاوره رایگان و سفارش‌ از طریق تلگرام، واتساپ با شماره ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷،۵۹ تماس بگیرید.

برآورد آنلاین قیمت و سفارش موشن‌گرافیک در ۵ سطح

اگه این سیستم شما رو کلافه و سردرگم میکنه، به صفحه تعرفه های ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

.:: توضیحات و نمونه کارهای هر سطح، کمی پایینتر هست ::.
قیمت حداقل :  تومان

قیمت مطرح شده به صورت حداقلی و تقریبی می‌باشد.
برای مشاوره دقیقتر با ما تماس بگیرید؛ ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷۵۹
یا از فرم مشاوره رایگان زیر استفاده کنید. 

    چرا سفارش موشن گرافیک با موشن‌فوری؟

    🔸تولید صفر تا صد تولید (از ایده تا خروجی)🦾
    🔸تجربه‌ی بالا (بیش از ۳۰۰ ویدئو)😎
    🔸اصلاحیه رایگان در هر مرحله 🌸
    🔸اشراف کامل بر مراحل تولید👌
    🔸قیمت مناسب و متنوع✅
    🔸زمان تحویل خوب👨‍💻
    🔸تنوع سبک 😍

    📛در ادامه، از هر سطح، ۴ نمونه کار قرار گرفته👇
    هرچند تعداد و تنوع کارهای ما خیلی بیشتره!

    سطوح مختلف موشن گرافیک‌های موشن فوری

    ★★★ موشن سه ستاره (محبوب پرفروش):

    از پرفروشترین کارهای ماست! در این سطح، کاراکتر با حرکات بدن و دهن و حدود ۹ صحنه در یک دقیقه، داریم! اینکارها معمولا قصه‌ یا ریتم جالبی دارند. تا الان بیشتر از ۶۰ کار از این سطح در سایت منتشر شده است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

    ★★ موشن دو ستاره (استاندارد قابل قبول) :

    از پرفروشترین کارهای موشن‌فوری! در این سطح امکان وجود کاراکتر بدون حرکت دهان وجود داره. یه مقدار از سطح یک ستاره جذابتر و از سطح سه ستاره ارزونتره. تا الان بیشتر از ۶۰ کار از این سطح در سایت منتشر شده است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

    ★★★★ موشن چهار ستاره (جذاب حرفه‌ای):

    توی این سطح تصویرسازی آماده‌، تغییر پیدا میکنند و بهتر میشن. معمولا در این سطح پالت رنگی رعایت میشه، کاراکتر با انیمیت بدن و دهن داریم و معمولا برای یک دقیقه؛ حدود ۹ صحنه استفاده میشه. در برخی کارها به جای پالت رنگی، تعداد صحنه ها بیشتر میشه. نمونه کارها

    ★★★★★ موشن پنج ستاره (تصویرسازی ویژه):

    در این نوع از موشن‌ها تصویرسازی به صورت ویژه و اختصاصی انجام میشود. ما توی اینکارها محدود دستمون برای هر خلاقیتی بازه و کارهای باحالی میتونیم کنیم.
    قیمت این‌کارها بستگی به تعداد پلان‌هایی که طراحی میشن داره و سناریو به سناریو فرق می‌کنه! نمونه کارها اینجا هستند. ۴ تا از کارهای این دسته رو ببینیم:

    سوالات متدوال درباره سفارش موشن گرافیک

    دلایل متعددی برای تفاوت قیمت آثار موشن گرافیک وجود داره. قیمت سفارش موشن گرافیک ۱۴۰۲ برای شرکت های مختلف ممکنه متفاوت باشه. بخش مهمی از این تفاوت، کیفیت خروجی، است. در ادامه به برخی مواردی که بر قیمت سفارش یک موشن گرافیک تاثیر میگذارند، اشاره میکنیم:

    1. تصویرسازی ویژه استفاده شود یا آماده؟
    2. چند صحنه در یک دقیقه وجود داشته باشد؟
    3. تا چه میزان از پروژه های آماده استفاده شود؟
    4. تولید اثر، نیاز به اکانتهای پولی و پریمیوم دارد؟
    5. اثر چند کاراکتر دارد؟ کاراکترها حرف می‌زنند؟
    6. کاراکترها تا چه میزان حرکت بدن دارند؟
    7. میزان جزییات انیمیت چه میزان است؟
    8. چه‌قدر از قوانین انیمیشن سازی رعایت می‌شود؟
    9. سطح گویندگان کار چیست؟ (استاندارد، برند یا ضعیف؟)
    10. اثر دارای سناریو و متن خوب یا خلاقانه است؟
    11. اصلاحات به صورت جدا محاسبه می‌شود؟

    جهت مشاهده نمونه کار های ما به صفحه “نمونه موشن” و جهت اطلاع از انواع مختلف موشن هایی ک ما میسازیم به صفحه “انواع مختلف موشن” مراجعه کنید. همچنین میتونید به صفحه اینستاگرام یا آپارات ما مراجعه کنید.

    خلاصه روند سفارش موشن گرافیک فوری:

    1. سطح وسبک مطلوب خودتون رو با ارسال یک نمونه ی موشن گرافیک که از جهت بصری مطلوب شماست یا انتخاب یک سطح ازکار، به ما منتقل میکنید. 
    2. ما پس از بررسی اجمالی به شما زمان و هزینه دقیقتری از کار رو اعلام میکنیم.
    3. اگر موافق به همکاری بودید، ابتدا پیش پرداخت رو واریز و جهت شروع فرآیند تولید مواد لازم رو ارسال میکنید. (منظور از مواد لازم توضیح مواردی میباشد که میخواهید حتما در کار وجود داشته و رعایت شوند مانند قرارگیری لوگو، عکس یا فیلم.)
    4. در صورت تمایل شما، متن پیشنهادی تقدیم میشود و درصورت تایید وارد مراحل بعدی میریم.
    5. صدای گوینده ی مد نظر خودتون رو انتخاب میکنید و صدا توسط همان گوینده ضبط و جهت بازبینی برای شما ارسال میشود. 
    6. گروه تولید موشن فوری شروع به ساخت ویدئوی شما کرده و در زمان مقرر نسخه اولیه‌ی آن را تقدیم میکند.
    7. نسخه نهایی پس از پرداخت باقی مانده مبلغ، تحویل داده میشود.

    قیمت و سفارش موشن گرافیک

    نکات سیستم برآورد آنلاین قیمت موشن گرافیک موشن‌فوری:

    • منظور از تصویرسازی ویژه در فرم برآورد قیمت موشن گرافیک فوق، انجام طراحی اختصاصی برای پروژه است.
    • منظور از تصویرسازی آماده، استفاده از وکتورها یا تصاویر آماده در سطح اینترنت هست. شایان‌ذکر است که برخی از این تصاویر، تصاویر قابل‌اعتنایی هستند.
    • تفاوت سطوح یک تا چهار ستاره، در سطح و سبک تصویرسازی و انیمیت است. مواردی چون: تعداد صحنه ها، میزان جزییات انیمیت شده، تعداد کاراکترها، انجام دادن یا ندادن تغییرات رنگی، فرمی و ترکیبات متنوع بر تصاویر آماده و…
    • در سطح پنج ستاره از تصویرسازی ویژه استفاده میشود. در هر این حالت، برخی جزییات بصری و برخی قوانین دوازده گانه‌ی انیمیشن، در انیمیت کار لحاظ می‌شود. قیمت این سطح بسیار متکی بر تعداد صحنه ها یا به اصطلاح پلان های طراحی میباشد.

    نکاتی درباره تولید، زمان تحویل، نحوه پرداخت و اصلاحات سفارش موشن گرافیک :

    • زمان انجام کار از زمان ثبت نهایی پروژه برآورد خواهد شد. ممکن است در برخی موارد، اثر زودتر یا در صورت توافق با کارفرما اثری دیرتر ولی در زمان توافق شده، تقدیم شود.
    • قیمت‌ موشن گرافیک های مطرح شده، به‌صورت تقریبی و حداقلی هستند و برای برآورد دقیق بایستی جزییات سفارش موشن گرافیک مشخص باشد.
    • کل فرآیند تولید موشن گرافیک تحت نظر کارفرما انجام می‌شود و پیشروی پروژه منوط به تائید گام‌به‌گام مراحل تولید (ضبط صدا، تصویرسازی، انیمیت و..) خواهد بود. شایان‌ذکر است که تحویل در زمان مقرر بستگی به همراهی کارفرما در پاسخ‌دهی سریع و مناسب دارد.  مسئولیت تأخیرهای صورت گرفته از سوی کارفرما با خود او خواهد بود.
    • فرآیند پرداخت پس از توافق اولیه و انعقاد قرارداد مکتوب(در صورت نیاز)، به‌صورت مرحله‌ای خواهد بود: ۳۰ درصد در ابتدای کار، ۳۰ درصد پس از ضبط صدای گوینده و تهیه‌ی تصاویر، ۴۰ درصد پس از تائید نسخه‌ی نهایی.
    • توجه داشته باشید که اصلاحات درخواستی، درصورتی‌که پس از مرحله‌ی خودش یا تائید کارفرما باشند، شامل هزینه بیشتر می‌شوند. ( به‌عنوان‌مثال اگر پس از تائید متنِ گوینده، درخواستی مبنی بر تغییر یکی از واژگان‌ داشته باشید، هزینه بیشتری دریافت می‌شود)
    • در قیمت مطروحه در جدول فوق قیمت موسیقی اختصاصی لحاظ نشده است. درصورتی‌که تمایل به ساخت موسیقی اختصاصی داشته باشید باید برآورد قیمت مجزایی انجام و تقدیم شود.
    Call Now Buttonمشاوره رایگان: ۰۹۰۲،۲۹۹،۹۷۵۹